стаття 18 із 26
5
Травень 2024року
менеджмент у медсестринстві
конфлікти в колективі

Як запобігти конфліктам за допомогою концепції ненасильницького спілкування

Ознайомте персонал із концепцією ненасильницького спілкування. Дотримуйте її, щоб порозумітися із конфліктим колегою або врегулювати відносини між працівниками. У такий спосіб збережете позитивний клімат у колективі та дружні стосунки з колегами. Конфлікти на роботі негативно впливають на якість виконання обов’язків

Ольга Кляпець , психолог-консультант, канд. психол. наук, Київ
Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Циклограма роботи головної / старшої медичної сестри на червень
№ 5, 2024
П’ять правил безконфліктного спілкування