стаття 20 із 27
4
Квітень 2020року
менеджмент у медсестринстві
мультизадачність

Мультизадачність на роботі: корисна навичка чи суттєвий недолік

Маєте безліч завдань та обмаль часу? Вважаєте, що найліпший спосіб розв’язати таку проблему — звалити все до купи та робити одночасно? Схаменіться! Адже у такий спосіб ви працюватимете неефективно. У статті розповімо, як правильно організувати свій робочий день, аби завершити всі справи вчасно та не почуватися виснаженим

Юрій Телець , редактор медичних видань, Київ

У статті роз’яснені переваги й недоліки мультизадачності як навички працівника, а також поради щодо того, як поліпшити якість та ефективність своєї роботи у разі надмірної кількості завдань.

Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Які документи для роботи з конфіденційною інформацією мають бути в ЗОЗ
№ 4, 2020
Посадова інструкція сестри медичної процедурного кабінету