медичне право
робота зі скаргами пацієнтів
Скарги на медперсонал: 6 рекомендацій юриста, як уникнути суду та перевірок
ЗІ СТАТТІ ДІЗНАЄТЕСЯ
- Які реквізити скарги та строки її розгляду
- Чому необхідно проводити службове розслідування
- Навіщо долучати до розв’язання конфлікту медіатора
- Що зафіксувати у договорі про відшкодування шкоди
У статті наводимо поради юриста, що допоможуть розв’язати конфлікт із незадоволеним якістю медичного обслуговування пацієнтом та ефективно працювати зі скаргами на медперсонал надалі.
Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Маю акаунт
Увійти
Я – гість
Отримати демодоступ