стаття 15 із 26
5
Травень 2020року
медичне право
робота зі скаргами пацієнтів

Скарги на медперсонал: 6 рекомендацій юриста, як уникнути суду та перевірок

Ірина Шкарівська , адвокат, Київ
ЗІ СТАТТІ ДІЗНАЄТЕСЯ
  1. Які реквізити скарги та строки її розгляду
  2. Чому необхідно проводити службове розслідування
  3. Навіщо долучати до розв’язання конфлікту медіатора
  4. Що зафіксувати у договорі про відшкодування шкоди

У статті наводимо поради юриста, що допоможуть розв’язати конфлікт із незадоволеним якістю медичного обслуговування пацієнтом та ефективно працювати зі скаргами на медперсонал надалі.

Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Як ознайомлювати з наказами працівників підрозділів, розташованих за іншою адресою
№ 5, 2020
Як обрати джерело кисню для лікувального закладу