якість медичної допомоги
комунікація з пацієнтами
Ефективна комунікація з онкохворими: 4 універсальні поради для медсестер
СТАТТЯ ДОПОМОЖЕ
- З’ясувати, які навички комунікації необхідні медсестрі
- Засвоїти успішний міжнародний досвід роботи з пацієнтами
- Адаптувати протокол SPIKES до роботи медсестер
- Перевірити на практиці власну комунікаційну компетентність
У статті роз’яснено, як медичним сестрам закладів охорони здоров’я потрібно спілкуватися з пацієнтами, щоб забезпечити успішне лікування. Аби ви могли закріпити знання, у кінці статті наводимо практичне завдання
Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Маю акаунт
Увійти
Я – гість
Отримати демодоступ