стаття 6 із 25
9
Вересень 2020року
якість медичної допомоги
комунікація з пацієнтами

Ефективна комунікація з онкохворими: 4 універсальні поради для медсестер

Тетяна Жук , лікар-психолог, психотерапевт, Київ
СТАТТЯ ДОПОМОЖЕ
  1. З’ясувати, які навички комунікації необхідні медсестрі
  2. Засвоїти успішний міжнародний досвід роботи з пацієнтами
  3. Адаптувати протокол SPIKES до роботи медсестер
  4. Перевірити на практиці власну комунікаційну компетентність

У статті роз’яснено, як медичним сестрам закладів охорони здоров’я потрібно спілкуватися з пацієнтами, щоб забезпечити успішне лікування. Аби ви могли закріпити знання, у кінці статті наводимо практичне завдання

Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Дивіться в журналі вебінар «Обіг лікарських засобів та медичних виробів»
№ 9, 2020
Техніки дихання для хворих на COVID-19