стаття 11 із 27
8
Серпень 2021року
якість медичної допомоги
пацієнтоорієнтована медична допомога

Як організувати пацієнтоорієнтовану систему медичної допомоги у приватному ЗОЗ

Якісна медична допомога охоплює професійність персоналу, ефективне лікування, повагу до часу пацієнта та комфорт під час перебування в закладі. Працівники мережі клінік «Мій лікар» врахували всі ці критерії та розробили пацієнтоорієнтовану систему медичної допомоги. Жодних черг, схвальні відгуки та постійний звʼязок клієнтів і медперсоналу. Фантастика? Ні, це реальний досвід, яким ваші колеги діляться у статті

Юлія Філь , сестра медична та керівник відділу контролю якості сервісу мережі клінік «Мій лікар» (ТОВ «Медикал Сервіс»), методист відділу організаційної роботи ДУ «Центр розвитку медсестринства МОЗ»

У статті роз’яснено, як приватному медичного закладу поліпшити якість послуг та збільшити кількість пацієнтів.

Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Хвороба щитовидної залози та головна біль: що чекати медсестрі, яка не одягла маску
№ 8, 2021
Інсульт: як розпізнати та запобігти хворобі