стаття 82 із 138
1
Січень 2021року
санепідрежим
медичні відходи

Новації законодавства щодо поводження з медичними відходами

Представники органів влади розуміють, що в нормативних документах не може бути враховано специфіки кожного закладу охорони здоров’я. Тому керівництво будь-якого ЛПЗ має самостійно адаптувати загальні вимоги законодавства до тої організації роботи, що вже скалася. Часто в таких ситуаціях у практиків постає потреба з’ясувати, як із цим завданням впоралися в інших закладах, чи вдалося розробити зручні форми облікової документації тощо. З огляду на це, пропонуємо перейняти досвід щодо поводження з медичними відходами ще й у Київського міського клінічного ендокринологічного центру

Тетяна Шудра , головний спеціаліст відділу медсестринства Департаменту охорони здоров’я м. Києва, заступник головного лікаря з медсестринства Київського міського клінічного ендокринологічного центру; президент Асоціації медичних сестер м. Києва, заслужений працівник охорони здоров’я України

У статті перераховано ключові вимоги до організації поводження з медичними відходами у закладі охорони здоров’я відповідно до останніх змін у законодавстві. Наведено приклади оформлення локальної документації.

Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Які зміни потрібно внести до кадрової документації працівників ЗОЗ
№ 1, 2021
7 порад ВООЗ, як правильно харчуватися під час пандемії COVID‑19