права працівників
кадрова документація
Які зміни потрібно внести до кадрової документації працівників ЗОЗ
Із 16 січня 2021 року набирають чинності зміни до закону про державну мову, тож ви маєте впевнитися, що у закладі правильно оформлюють усі документи. Зокрема, чи врахували у кадрових документах Зміну № 9 до Класифікатора професій. Чи варто виправляти назви посад працівників у трудових книжках, штатному розписі, посадових і робочих інструкціях? Якщо працівник вимагає внести зміни у назву своєї посади, як правильно це зробити?
У статті роз’яснено, які документи необхідно оновити відповідно до останніх змін у законодавстві та як зробити це правильно.
Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Маю акаунт
Увійти
Я – гість
Отримати демодоступ